WYJAZD NA OBÓZ:
Zbiórka pod harcówką w dniu 02.08 o godz. 6:00
Prosimy nie parkować na ul. Kochanowskiego – przed harcówką. Parkować można pod przychodnią, remizą strażacką, można też wysadzić dziecko i pojechać pod MOKSIR Chełmek.
Mundury prosimy spakować do bagażu głównego – w podróż ubrać się wygodnie.
Powrót 15.08 godziny popołudniowe około 17:00 - 18:00
Tematyka obozu
Tematyka obozu aż do końca pozostaje tajemnicą. Prosimy aby w ramach stroju obrzędowego każde dziecko posiadało BIAŁE PRZEŚCIERADŁO BEZ GUMKI (wielkość taka aby można było się w nie owinąć)
EKWIPUNEK
Listę ekwipunku wszyscy otrzymali w warunkach uczestnictwa >> Warunki uczestnictwa<< , ale poniżej wstawiamy listę najważniejszych rzeczy do zabrania:
Harcerze starsi i wędrownicy tradycyjnie wychodzą na wędrówkę. Dla nich wymagany jest dodatkowy ekwipunek i plecak do którego spakują swój bagaż na 3 dni oraz część ekwipunku wspólnego (część namiotu, część prowiantu dla wszystkich).
KONTAKT DO KADRY OBOZU
hm. Barbara Kania – komendant obozu Tel. 508 674 672
pwd. Emilia Grygiel - kwatermistrz (finanse) tel. 794 235 571
Kadra zuchowa:
pwd. Małgorzata Legut, 506 910 197
phm. Dorota Szklarczyk, 693 412 102
Kadra harcerska:
pwd. Marcelina Wilczak, 533 049 225
pwd. Julia Dworniczek, 573 216 199
pwd. Alicja Jarosz- Czeladzka, 515 066 147
Po dojeździe na bazę zostaną podane godziny w których można będzie dzwonić do dzieci.
FAKTURY
Zmienione zostały zasady wystawiania faktur za wypoczynek dzieci. W celu uzyskania faktury należy wypełnić ankietę dostępną na stronie Chorągwi Krakowskiej:
link --> https://krakowska.zhp.pl/faktury/

Komentarze
Prześlij komentarz