HAL - informacje organizayjne


WYJAZD NA OBÓZ:

Zbiórka pod harcówką w dniu 02.08 o godz. 6:00

Prosimy nie parkować na ul. Kochanowskiego – przed harcówką. Parkować można pod przychodnią, remizą strażacką, można też wysadzić dziecko i pojechać pod MOKSIR Chełmek.

Mundury prosimy spakować do bagażu głównego – w podróż ubrać się wygodnie. 

Powrót 15.08 godziny popołudniowe około 17:00 - 18:00


Tematyka obozu 

Tematyka obozu aż do końca pozostaje tajemnicą. Prosimy aby w ramach stroju obrzędowego każde dziecko posiadało BIAŁE PRZEŚCIERADŁO BEZ GUMKI (wielkość taka aby można było się w nie owinąć)


EKWIPUNEK

Listę ekwipunku wszyscy otrzymali w warunkach uczestnictwa >> Warunki uczestnictwa<<  , ale poniżej wstawiamy listę najważniejszych rzeczy do zabrania:


Harcerze starsi i wędrownicy tradycyjnie wychodzą na wędrówkę. Dla nich wymagany jest dodatkowy ekwipunek i plecak do którego spakują swój bagaż na 3 dni oraz część ekwipunku wspólnego (część namiotu, część prowiantu dla wszystkich).




KONTAKT DO KADRY OBOZU

hm. Barbara Kania – komendant obozu Tel. 508 674 672 

pwd. Emilia Grygiel - kwatermistrz (finanse) tel. 794 235 571


Kadra zuchowa: 

pwd. Małgorzata Legut, 506 910 197 

phm. Dorota Szklarczyk, 693 412 102 

Kadra harcerska: 

pwd. Marcelina Wilczak, 533 049 225 

pwd. Julia Dworniczek, 573 216 199 

pwd. Alicja Jarosz- Czeladzka, 515 066 147


Po dojeździe na bazę zostaną podane godziny w których można będzie dzwonić do dzieci. 


FAKTURY

Zmienione zostały zasady wystawiania faktur za wypoczynek dzieci. W celu uzyskania faktury należy wypełnić ankietę dostępną na stronie Chorągwi Krakowskiej:

link --> https://krakowska.zhp.pl/faktury/


Komentarze