Karty kwalifikacyjne:
Zmieniły się załączniki do kart kwalifikacyjnych oraz zaktualizowano warunki uczestnictwa zgodnie z zaleceniem z Chorągwi. Doszedł regulamin poruszania się po drogach oraz zaktualizowano warunki rezygnacji z obozu. Bardzo prosimy o dostarczenie nowego wzoru załącznika do karty do nas. Harcerze mogą przekazać karty swoim drużynowym. Dla reszty odbędzie się specjalny dyżur w dniu 17 maja od godz. 17:00 do 18:30.
Zapisy na obóz:
Zapisy na obóz startują w czwartek 14 marca 2024 i będą odbywać się w każdy czwartek od godz. 17:30 do 19:00 w harcówce w Chełmku przy ul. Kochanowskiego 1a.
Podczas zapisu należy ze sobą mieć: dane dziecka w tym PESEL, adres email rodzica, rozmiar koszulki dziecka oraz informację o tym na kogo ma być wystawiona ewentualna faktura.
Pierwszeństwo zapisu mają zuchy i harcerze z opłaconą podstawową składka członkowską.
Zapisy harcerzy trwają do 12 kwietnia.
Po tym czasie na listę obozową wchodzą dzieci i młodzież niezrzeszona wg. kolejności zgłoszeń, która musi uiścić dodatkową opłatę 55 zł na kwit KP - płatne gotówką.
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Termin obozu: 26.07.2024 - 10.08.2024
Wyjazd na obóz jest już w piątek 26.07 o godz. 22:00 (jedziemy na noc)
Powrót z obozu w sobotę 10.08 w godzinach późno wieczornych.
Jedziemy na bazę Hufca ZHP Trzebinia w Wiciu.
Całkowity koszt pobytu uczestnika wypoczynku wynosi 1950 zł
Płatność można dokonać jednorazowo lub w następujących ratach:
I rata – do 15 kwietnia 2024 – 450 zł
II rata – do 15 maja 2024 – 500 zł
III rata – do 15 czerwca 2024 – 1000 zł
Wpłat należy dokonywać wyłącznie na konto Związek Drużyn Chełmek, Bank BNP Paribas,
nr rachunku bankowego 57 1600 1462 1882 8543 5000 0068
tytuł wpłaty: wpłata za „imię i nazwisko dziecka” HAL 2024
FAKTURY
Faktury będą wystawiane tylko na osobę wpłacającą (będącą właścicielem konta)!
Nie będzie możliwe dokonanie korekty danych osoby wpłacającej.
Bardzo prosimy o uważność przy dokonywaniu płatności. Jeśli mają państwo wspólne konto w banku, to aby wystawić fakturę na np. męża, musimy dostać wpłatę od męża, który ze swojego konta klienta zaloguje się na wasze wspólne konto bankowe. Niestety, w u nas systemie wyświetla się tylko jeden nadawca przelewu nawet jeśli konto jest współdzielone (między innymi bank PKO BP).
Informacje pozostałe:
Informacje organizacyjne dotyczące obozu udziela komendantka obozu
hm. Barbara Kania tel. 508 674 672 lub phm. Dorota Szklarczyk tel. 693 412 102
Na obozie zuchy oraz harcerze będą zakwaterowani w osobnych podobozach.
Zapewniamy opiekę wychowawczą, medyczną i ratowników WOPR, pełne wyżywienie, zakwaterowanie w namiotach typu "dycha" i NS, wycieczki i atrakcje.
Nie zapewniamy możliwości ładowania telefonów komórkowych.
Zaświadczenia do zakładu pracy:
Jeśli rodzic potrzebuje zaświadczenia o kwalifikacji dziecka na obóz do dofinansowania z zakładu pracy, prosimy o zgłoszenie takiej potrzeby na dyżurze lub kontakt mailowy z komendantką związku drużyn aleksandra.szklarczyk@zhp.pl
Komentarze
Prześlij komentarz