Dodatkowy dyżur przed obozem: 2 lipca godz. 19:00 harcówka (dla wszystkich którzy mają pytania lub muszą donieść dokumenty tj. nowy załącznik do karty kwalifikacyjnej >POBIERZ< )
Wyjazd na obóz:
Godzina 21:00 zbiórka przed harcówką (piątek 26 lipca)
Prosimy nie parkować na ul. Kochanowskiego – przed harcówką, aby autobusy mogły swobodnie przejechać
(Parkować można pod przychodnią, remizą strażacką, można też wysadzić dziecko i pojechać pod MOKSIR Chełmek na Plac Kilińskiego )
Mundury proszę spakować do bagażu głównego – w podróż ubrać się wygodnie.
Powrót:
Godziny wieczorne w sobotę 10 sierpnia około 19-20.
ZUCHY - pakowanie na obóz (klasy 1-3) oraz HARCERZE (klasy 4-6)
Kilka zasad i porad:
- Nie za dużo, nie za mało –warto pamiętać, że obóz trwa 2 tygodnie i ciepłe ubranie na zmianę w czasie deszczu lub dodatkowa bielizna są niezbędne.
- Wielkość bagażu- powinna być dostosowana do wieku i możliwości fizycznych dzieci. POLECAMY walizki dla zuchów – łatwiejsza organizacja rzeczy – nie kurzy się.
- Dziecko musi wiedzieć które rzeczy są jego – pakowanie powinno odbywać się wspólnie.
- Zuchom polecamy plastikowe talerze i kubki, najlepiej z melaniny.
- Na bazie można wyprać rzeczy ręcznie, ale polecamy zaopatrzyć się również w worek na brudną bieliznę, aby czyste rzeczy dziecko nie mieszało z brudnymi.
- Prosimy aby NIE dawać zuchom telefonów komórkowych - dzieci są przez telefony bardzo przebodźcowane, wskazany jest odpoczynek od elektroniki.
- Dzieci, które nie są zuchami i harcerzami i nie mają mundurów zabierają czarne długie spodnie np. jeansy, bojówki itp. (nie dresy, nie leginsy).
- Harcerze mogą spakować się również w walizkę albo w plecak - autobus podjeżdża bezpośrednio na bazę obozową.
HARCERZE STARSI i WĘDROWNICY pakowanie na obóz (klasy od 7 wzwyż i szkoła średnia)
W planie jest wyjście na 3 dniową wędrówkę dla harcerzy starszych i wędrowników.
Z tego powodu zalecamy aby te grupy wiekowe spakowały się w duże plecaki turystyczne (60-70l).
Można spakować się w walizkę, ale należy OBOWIĄZKOWO zabrać też do bagażu plecak odpowiedni na wędrówkę oraz KARIMATĘ.
Organizator zapewnia namioty turystyczne, kuchenki oraz gaz do kuchenek i jedzenie - jednak wszystko to niosą wspólnie uczestnicy wędrówki, więc w plecaku powinno znaleźć się miejsce na przyczepienie części namiotu, karimaty, zapakowanie wspólnego jedzenia oraz swojej menażki, śpiwora i ubrania na te 3 dni wędrówki.
Spis Proponowanego Ekwipunku
W tym roku wybieramy się na Dziki Zachód i wcielimy się w kowbojów przemierzających prerie.
Prosimy aby każdy uczestnik miał przebranie - przede wszystkim kowbojski kapelusz.
INNE WAŻNE:
Nie zalecamy zabierać telefonów komórkowych. Nie ponosimy odpowiedzialności za zgubiony i zniszczony sprzęt elektroniczny.
Baza nie zapewnia miejsca do ładowania telefonów komórkowych - nie ma możliwości aby codziennie naładować prawie 100 urządzeń. Jeśli ktoś będzie potrzebował zadzwonić, będzie to można zrobić u kadry obozu.
LEKARSTWA prosimy spakować do pojemnika lub reklamówki, opisać dokładnie dawkowanie oraz włożyć je do bagażu głównego. Po przyjeździe na bazę kadra odbierze leki i przekaże je pielęgniarce.
Kto NIE POSIADA munduru harcerskiego zabiera obowiązkowo czarne długie spodnie (nie dresy)
Na czas podróży autobusem na obóz prosimy nie przypinać karimat i śpiworów do plecaków i walizek - chodzi o pakowanie do bagażnika autokaru. Jeśli te rzeczy nie zmieszczą się do bagażu głównego prosimy je opisać, aby każdy mógł rozpoznać je po dotarciu na miejsce.
Kontakt do kadry:
Do dzieci można dzwonić codziennie w godzinach 15:00-16:00
hm. Barbara Kania – komendant obozu - tel. 508 674 672
Kadra zuchowa:
pwd. Małgorzata Legut, 506 910 197
pwd. Anna Maca, 534 310 993
Kadra harcerska:
pwd. Marcelina Wilczak, 533 049 225
phm. Dorota Szklarczyk, 693 412 102
dh Katarzyna Nalepa, 791 113 040
Harcerze starsi i wędrownicy:
phm. Andrzej Znaleźniak, 668 424 818
pwd. Julia Dworniczek, 573 216 199
Faktury:
Jeśli ktoś życzy sobie fakturę VAT, a nie zgłaszał zapotrzebowania, prosimy napisać maila do:
dh Emilia Grygiel - emilia.grygiel@zhp.pl
lub
phm. Aleksandra Szklarczyk – aleksandra.szklarczyk@zhp.pl
Faktury prześlemy elektronicznie jak tylko będą wystawione.
Komentarze
Prześlij komentarz