Informacje organizacyjne - Obóz Wicie 2024



Dodatkowy dyżur przed obozem: 2 lipca godz. 19:00 harcówka (dla wszystkich którzy mają pytania lub muszą donieść dokumenty tj. nowy załącznik do karty kwalifikacyjnej >POBIERZ< )

Wyjazd na obóz:

Godzina 21:00 zbiórka przed harcówką (piątek 26 lipca)

Prosimy nie parkować na ul. Kochanowskiego – przed harcówką, aby autobusy mogły swobodnie przejechać

(Parkować można pod przychodnią, remizą strażacką, można też wysadzić dziecko i pojechać pod MOKSIR Chełmek na Plac Kilińskiego )

Mundury proszę spakować do bagażu głównego – w podróż ubrać się wygodnie.


Powrót:

Godziny wieczorne w sobotę 10 sierpnia około 19-20.


ZUCHY - pakowanie na obóz (klasy 1-3) oraz HARCERZE (klasy 4-6)


Kilka zasad i porad:
  • Nie za dużo, nie za mało –warto pamiętać, że obóz trwa 2 tygodnie i ciepłe ubranie na zmianę w czasie deszczu lub dodatkowa bielizna są niezbędne.
  • Wielkość bagażu- powinna być dostosowana do wieku i możliwości fizycznych dzieci. POLECAMY walizki dla zuchów – łatwiejsza organizacja rzeczy – nie kurzy się.
  • Dziecko musi wiedzieć które rzeczy są jego – pakowanie powinno odbywać się wspólnie.
  • Zuchom polecamy plastikowe talerze i kubki, najlepiej z melaniny. 
  • Na bazie można wyprać rzeczy ręcznie, ale polecamy zaopatrzyć się również w worek na brudną bieliznę, aby czyste rzeczy dziecko nie mieszało z brudnymi.
  • Prosimy aby NIE dawać zuchom telefonów komórkowych - dzieci są przez telefony bardzo przebodźcowane, wskazany jest odpoczynek od elektroniki.
  • Dzieci, które nie są zuchami i harcerzami i nie mają mundurów zabierają czarne długie spodnie np. jeansy, bojówki itp.  (nie dresy, nie leginsy).
  • Harcerze mogą spakować się również w walizkę albo w plecak - autobus podjeżdża bezpośrednio na bazę obozową.
Przykład pakowania zucha - podpisane i posegregowane ubrania. 




HARCERZE STARSI i WĘDROWNICY pakowanie na obóz (klasy od 7 wzwyż i szkoła średnia)


W planie jest wyjście na 3 dniową wędrówkę dla harcerzy starszych i wędrowników.

Z tego powodu zalecamy aby te grupy wiekowe spakowały się w duże plecaki turystyczne (60-70l).
Można spakować się w walizkę, ale należy OBOWIĄZKOWO zabrać też do bagażu plecak odpowiedni na wędrówkę oraz KARIMATĘ.

Organizator zapewnia namioty turystyczne, kuchenki oraz gaz do kuchenek i jedzenie - jednak wszystko to niosą wspólnie uczestnicy wędrówki, więc w plecaku powinno znaleźć się miejsce na przyczepienie części namiotu, karimaty, zapakowanie wspólnego jedzenia oraz swojej menażki, śpiwora i ubrania na te 3 dni wędrówki. 

Spis Proponowanego Ekwipunku




Fabuła obozu:


W tym roku wybieramy się na Dziki Zachód i wcielimy się w kowbojów przemierzających prerie. 

Prosimy aby każdy uczestnik miał przebranie - przede wszystkim kowbojski kapelusz.


INNE WAŻNE:


Nie zalecamy zabierać telefonów komórkowych. Nie ponosimy odpowiedzialności za zgubiony i zniszczony sprzęt elektroniczny.

Baza nie zapewnia miejsca do ładowania  telefonów komórkowych - nie ma możliwości aby codziennie naładować prawie 100 urządzeń. Jeśli ktoś będzie potrzebował zadzwonić, będzie to można zrobić u kadry obozu. 

LEKARSTWA prosimy spakować do pojemnika lub reklamówki, opisać dokładnie dawkowanie oraz włożyć je do bagażu głównego. Po przyjeździe na bazę kadra odbierze leki i przekaże je pielęgniarce.

Kto NIE POSIADA munduru harcerskiego zabiera obowiązkowo czarne długie spodnie (nie dresy)

Do dzieci będzie można dzwonić codziennie na ciszy poobiedniej (godziny zostaną podane już po przyjeździe na bazę, kiedy poznamy godziny obiadu)

Na czas podróży autobusem na obóz prosimy nie przypinać karimat i śpiworów do plecaków i walizek - chodzi o pakowanie do bagażnika autokaru. Jeśli te rzeczy nie zmieszczą się do bagażu głównego prosimy je opisać, aby każdy mógł rozpoznać je po dotarciu na miejsce.

Kontakt do kadry:

Do dzieci można dzwonić codziennie w godzinach 15:00-16:00

hm. Barbara Kania – komendant obozu  - tel. 508 674 672

Kadra zuchowa:
pwd. Małgorzata Legut, 506 910 197
pwd. Anna Maca, 534 310 993

Kadra harcerska:
pwd. Marcelina Wilczak, 533 049 225
phm. Dorota Szklarczyk, 693 412 102
dh Katarzyna Nalepa, 791 113 040

Harcerze starsi i wędrownicy:
phm. Andrzej Znaleźniak, 668 424 818
pwd. Julia Dworniczek, 573 216 199


Faktury:

Jeśli ktoś życzy sobie fakturę VAT, a nie zgłaszał zapotrzebowania, prosimy napisać maila do:

dh Emilia Grygiel  - emilia.grygiel@zhp.pl
lub
phm. Aleksandra Szklarczyk – aleksandra.szklarczyk@zhp.pl

Faktury prześlemy elektronicznie jak tylko będą wystawione. 








Komentarze